sobota, 2 listopada 2013

Ciasteczka z musli :)

Dzisiaj zrobiłam z mamą ciasteczka z musli. Na początku myślałam, że trochę słabe wyjdą ale się myliłam. Naprawdę, moim zdaniem wyszły pyszne. Tak wiem jestem bardzo skromna :) Ale naprawdę nie tylko ja tak uważam. Podaję przepis gdyby ktoś chciał wypróbować.

      Składniki:
  • 3 szklanki musli z owocami bądź bakaliami (ja miałam z bakaliami)
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 szklanka mąki
  • 1 szklanka wiórków kokosowych
  • 1 łyżeczka (do herbaty) sody oczyszczonej
  • 125 g masła
  • 2 łyżeczki (do herbaty) miodu
  • 3 łyżki (stołowe) mleka
  • 1 jajko
     Przepis: 
  1. W misce wymieszać musli, kokos, mąkę i sodę.
  2. Masło, mleko i miód roztopić w rondelku. Jak się rozpuści wlać do miski z innymi składnikami i dobrze wymieszać. Na koniec dodać jajko. Też wymieszać.
  3. Z ciasta lepić kulki o wielkości orzecha włoskiego, a potem spłaszczyć aby przybrały kształt ciastka typu "Piguski".
  4. Ciastka ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia lub posmarowanej tłuszczem.
  5. Ciastka upiec na złoty kolor w temperaturze 160 stopni C, przez 15-20 minut.
  6. Po upieczeniu zdjąć z blaszki w razie potrzeby za pomocą widelca do podważenia.
  7. Ładnie ustawić na talerzy lub paterze. 

Zdjęcia :
Przed upieczeniem

Przed upieczeniem

A to ja i mój kotek w tle :)

Po upieczeniu

Też po upieczeniu :)



Wszystkim mój wypiek smakował, polecam abyście również wy spróbowali swoich sił i upiekli takie ciasteczka. Pozdrawiam :)

3 komentarze:

:) za każdy miły komentarz bardzo dziękuję
:) weryfikacja obrazkowa - wyłączona
:) w komentarzu napisz swoje odczucia po przeczytaniu posta
:) jak ci się podoba to zaobserwuj xoxo