sobota, 19 października 2013

I zaczęła się sobota...

Hejka. Na szczęście już weekend! Szkoda, że to tylko 2 dni, no ale cóż, chociaż to :) Ja mam trochę roboty ze szkoły, muszę zasadzić rzeżuchę. Mam prowadzić dzienniczek i opisywać tą roślinę. Mam to robić przez 10 dni, a termin upływa w środę, na szczęście pani powiedziała, że możemy się spóźnić. Jak już zasadzę to dodam zdjęcia mojej roślinki XD Chemia, geografia i technika też do odrobienia, jakoś przeżyję :)  Sobotę zaczęłam oczywiście od wstania z łóżka. Byłam dzisiaj od 10:00 na cmentarzu z wolontariuszami bo go sprzątaliśmy. Było tam kilka szkół. Spędziłam tam około 4 godzin. Jak wróciłam do domu to na obiad miałam pizze, a teraz siedzę przed komputerem i piszę tego posta. Niestety muszę się brać do nauki. A wy jak zaczęliście weekend? Miło by było gdyby ktoś zostawił jakiś komentarz :)



JAK BYŁO LATO, POBAWIŁAM SIĘ 
W PHOTOSCAPE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:) za każdy miły komentarz bardzo dziękuję
:) weryfikacja obrazkowa - wyłączona
:) w komentarzu napisz swoje odczucia po przeczytaniu posta
:) jak ci się podoba to zaobserwuj xoxo